Tråd: Das Auto Show #3, 4 September 2010
Här finns flyern för träffen i September
(Pdf och jpg)
Sprid gärna vidare.....
/Lars
Typ 2 -74 (Gue:n)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Här finns flyern för träffen i September
(Pdf och jpg)
Sprid gärna vidare.....
/Lars
Updaterad flyer !
Även nu i pdf resp jpg
/Lars
Ska bli kul det där, blir nog enda träffen för bubblan för min del den här sommaren.. Får ställa mig en bot från alla "putsbilar" då avfettningen jag gjorde på bilen häromsistens tog lite mer än mossan... ![]()
Ja jag kommer med min bubbla med en -66 får se den är nog inte den finaste precis men tänkte komma,
Ja jag kommer med min bubbla med en -66 får se den är nog inte den finaste precis men tänkte komma,
Du är så välkommen, alla fläktkylda vw är välkommna oavsett skick.
Nu börjar det att dra ihop sig för Das Auto Show 2010 !!!
Vi hoppas att ni alla varit ambasadörer för träffen och pratat med alla bilfans ni träffat
om bilträffen på campingen i höst.
Det fattas fortfarande priser till lotterierna på dagen och kvällen, så jaga gärna ihop dessa
Hoppas att så många som möjligt kan komma på torsdag nästa vecka och hjälpa till med alla bestyr
mvh Magnus
Intensiv och snabb avstämningsträff på Lördag, Veteranmarknaden, Skellefteåtravet.
Kl. 09.00 ute i det fria.
Glöm inte att anmäla Er till middagen !
Det finns 70 platser och anmälningarna har redan börjat strömma in!
Anmälan till magnusjonsson2@tele2.se el 070-3365368
/Lars
Tack för en jättebra träff med många fina bilar o god mat !!
Det här kommer att bli en grym tradition så här i slutet av säsongen.
Rätt bra att få rensa öronen från öronvax med hjälp av ett riktigt tight rockband.
Som sagt mycket bra arrangerat, nu är man ju redan sugen på nästa år
Patrik o de andra från Övik Bug Fans
En kanon fin träff!
Jonsson med gäng gjorde helt rätt som bad till väderguden på Fredagen, blev precis perfekt väder för en lyckad träff. Lördagens middag njöt man av ända in på Söndagen. En toppen dag helt enkelt. En lika bra träff 2011 önskas.
Har lagt upp en hel rad med bilder. Klicka på bilder och välj Das Auto Show #3 för att beskåda grannlåten
/Lars ![]()
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara